Verzenden en retourneren

Na het ontvangen van de bestelling en de confirmatie van betaling gaat Iris’ Fineries aan de slag met de bestelling van de klant. De klant wordt op de hoogte gehouden van de status van de bestelling via e-mail. De kost van het verzenden wordt bij het afrekenen van de bestelling bij het totaalbedrag gerekend. Momenteel verzendt Iris’ Fineries enkel binnen België. Het verzenden van pakketten doet Iris’ Fineries via Bpost. De pakketten worden met garantie tot €500 euro verzonden. Een tracking code zal worden verstuurd door Bpost om het pakket te kunnen volgen.

Ringen en andere op maat gemaakte stukken kunnen niet worden geretourneerd. Voor alle andere stukken geldt een retourtermijn van 15 dagen. 15 dagen na het verzenden van de bestelling naar de klant kunnen de aangekochte producten niet meer worden geretourneerd. Stukken kunnen enkel worden geretourneerd als ze onbeschadigd zijn en in de originele verpakking (doosje of zakje van Iris’ Fineries) zitten. Indien je stukken wil retourneren, stuur een berichtje naar info@irisfineries.be met bewijs van aankoop en een foto van het stuk/de stukken die je terug wil sturen. Iris’ Fineries zal dan verder details sturen over het retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. Enkel de geretourneerde producten zullen terugbetaald worden.